Is Michael Jackson gestorven als Christen of Moslim ?

Ik vraag het me af omdat hij tussen die 2 geloven inzit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Michael Jackson werd geboren als Christen en was gedurende zijn leven (misschien door alle ellende die hij had meegemaakt) heel erg geïnteresseerd in veel verschillende religiën.
Op een bepaald moment is hij bekeert van Christen naar Jehova. Echter was Latoya Jackson (zijn zusje) niet aanwezig waardoor Michael Jackson werd verteld dat hij nooit meer met zijn zusje mocht praten. Michael Jackson besloot hier tegenin te gaan door niet meer aanwezig te zijn op de formele vergaderingen van Jehova's.
Dat Michael Jackson een moslim is, is een fabeltje. Hij toonde door zijn broer Jermaine Jackson (die wel moslim is geworden) interesse in de islam. Hierdoor heeft Michael Jackson na de hele rechtszaak in 2005 een hele tijd in Bahrain (Perzische golf - islamitisch eiland) als vriend van de koning gewoond. Hij kreeg toen alle vrijheid en rust die hij nodig had om te herstellen.
Een week na de begrafenis van Michael Jackson werden zijn kinderen gespot in de "Kingdom hall" (van de Jehova's) met een muziekboek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Christen voolgens mij